quinta-feira, 22 de agosto de 2013

In green

Bom dia a todos!
Good morning everyone!

Esta semana tive mais looks para vos mostrar eheh. Quero muito inovar no blog, mostrar não só novidades mas muitas das coisas que eu uso e faço no meu dia-a-dia, de forma a ser algo mais pessoal. Ontem fui jantar fora com o meu namorado e os meus pais para despedida (infelizmente ele teve de voltar para Lisboa) e depois fomos dar uma volta até ao Vimeiro, aqui perto. Usei uma blusa verde de seda da Mango que tenho desde o ano passado e umas calças de ganga simples. Vamos ver as fotos?
This week I had more looks to show you eh eh. I really want to innovate the blog, show not only the news but also a lot of things that I use and that I do in my day-to-day, so that way the blog is more personal. Yesterday I went to dinner with my boyfriend and my parents because of his departure (unfortunately he had to go back to Lisbon) and after that we went for a walk in Vimeiro, nearby. I wore a silk green blouse from Mango that I have since last year and some simple jeans. Let's take a look at the photos?
























I was wearing:

Blouse - Mango
Jeans - Bershka
Bag - Mango
Denim Jacket - Stradivarius
Sandals - Foreva
Ring - Blanco
Earrings - Dazzle (here)


Espero que tenham gostado das fotos. Beijinhos e continuação de boas férias!
I hope you liked the photos. Kiss and keep having a great vacation.

Sem comentários:

Enviar um comentário